dimarts, 15 de novembre del 2011

la donació dels meus òrgans

Vull el dia que jo mori poder donar els meus ronyons,
els meus ulls i els meus pulmons. Que els donin a qualsevol.
Si hi ha un pacient que espera pel que jo ofereixo aquí
espero que ho facin així per salvar una vida.
Si no puc respirar, que un altre respiri per mi.

Donaré mi cor per algun pit cansat
que vulgui ser restaurat i entrar de nou en acció.
Faig ferm donació i que es compleixi confio
abans de sentir fred, trencat, podrit i malparat
que llauna des d'un altre pit si ja no batega en el meu.

La picha jo donaré, que la hi donin a un caigut
i llevant posseït el vigor que vaig gaudir.
Però demano que després la hi posin a un genet,
dels que els agrada compromís .. Seria això una gran cosa
jo descansant a la fossa i la meva picha donant forta.

Entre altres donacions em nego a donar la boca.
Hi ha una cosa que em xoca per poderoses raons.
Sé de qui en ocasions parla molta ximpleria;
xucla el que no havia i prefereixo que es perdi
abans que algun comemierda mami amb la boca meva.

El cul no donaré, doncs sempre hi ha un confús
que pugui donar-li mal ús al cul que jo vaig donar.
Molts anys el vaig cuidar lavándomelo sovint.
Perquè un cirurgià boludo en aquesta transplantament
l'hi posi a un marieta i mort em donin pel cul.

Geni i figura fins a la sepultura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada